Sidor

torsdag 26 april 2012

Crowd Pleaser 2012

Då nästan varenda hoppare numera ser ut som Teletubbies, så tycker jag det kommer för lite film som resten av hoppfolket får se undersäsong.
Därför har jag tänkt dra igång en liten Crowd Pleaser-tävling under sommaren.
Tävlingen riktar sig till alla på hoppfältet och jag hoppas att det kan bli ett glädjande tillskott och bra övning inför den stora Filmfestivalen 2013.

Reglerna som gäller är enkla: 

  •  Tävlingen sträcker sig månadsvis. 
  • Bara material från samma månad får användas. 
  • Filmen får handla om precis vad som helst. Bara den går att visa i Gryttjom. 
  • Filmen visas sista helgen varje månad i Gryttjom tillsvidare 
  • Om ett bidrag ertappas med att använda otillåtet material (material från en annan månad) blir den som lämnat in bidraget skyldig en case 
  • Det måste ALLTID finnas en ansvarig för filmen på plats ifall den ovan nämnda regeln måste utövas.
  • Vinnaren utses med hjälp av publikens jubel
OBS! eventuellt kan fler regler tillkomma under tävlingens gång.

Jag kastar in en flaska Bacardi Oakheart Rom som första pris till den första vinnaren. Sen hoppas jag fler kan hjälpa till med att hitta på bra priser till nästkommande vinnare.

Let the game begin. //Fält

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar